Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
169

Over mij

Ik ben Jose , en koesterde al lang de wens naar China te vertrekken, om dit prachtige land te ontdekken. Op 3 mei 2013 is mijn reis begonnen in Yangshuo waar ik een taal cursus Chinees ben gaan volgen. Ik heb 4 maanden in China gereisd en gewerkt.

Daarna ben ik met de trein naar Tibet vertrokken vanuit Chengdu, een prachtige ervaring. 8 dagen ben ik met een groep over land gereisd naar Nepal.

In Nepal heb ik in de bergen gewoond en gewerkt , na 3 maanden Nepal  ben ik  vertrokken naar India Kerala Varkala, daar heb ik een Ayurveda behandeling ondergaan van 23 dagen. Gereisd door zuid India.

Na 3 mnd ben ik naar Sri Lanka vertrokken om nieuw visum voor India  op te halen.In Sri Lanka rond gereisd prachtige plekken bezocht.

Vanuit Colombo terug naar India ( Chennai) vandaar  naar Rishikish Dharamsalah en nu weer terug in Rishikish bij de Holy Ganga.

Op 6 Juni vlieg ik naar huis, tijdens mijn reis heb ik mijn reislog moeilijk kunnen bijhouden vanwege slechte internet verbinding.

De reisverslagen en foto;s komen  op mijn reislog , deze reis heeft mij veel gegeven .

De Holy Ganga waar ik nu woon is een prachtige afsluiting van mijn reis , hier is een bijzondere energie, veel wijsheid en liefde.

Ik   ben dagelijks dankbaar dat ik deze reis met zoveel ervaringen heb mogen maken en kijk er ook naar uit weer naar huis te gaan.

Over mijn reis

Bezochte landen

Ik heb 10 landen (4%) bezocht:

Bolivia, China, India, Kenia, Nederland, Nepal, Oman, Peru, Sri Lanka, Verenigde Arabische Emiraten.