Rijstterrassen van Pin 'an Longshi nabij Guillin

5 juni 2013 - Ping'an, China

Lieve vrienden in Nederland,

Het is al weer ene tijd geleden dat ik wat geschreven heb, omdat ik mijn foto ,s nu op facebook zet, dit dankzij mijn persoonlijke VPN . in China is facebook nml verboden.

Het gaat goed met mij de eerste maand was het zeker wennen , het progamma was eigenlijk te druk , en ik had geen tijd om bij te komen van de reis. Enfin Yangshuo is werkelijk de moeite waard voor een ieder om heen te gaan een absoluut magisch landschap.Mijn Chinese cursus heb ik afgerond, helaas heb ik wel wat gemist omdat ik ziek was, maar probeer nu te oefenen in de praktijk

Op 5 Juni ben ik met de bus vertrokken naar Pin ,an de ook weer adembenemend lanschap , veel klimmen en klouteren op trappen , maar zo stil en mooi. Ik had leuk hotel ( enigste gast) en heerlijk balkon uitkijkend over de rijstterrassen.

Ik ben daar 3 dagen geweest heb veel gelopen , en gezien omhoog en omlaag geklauterd, veel zweten en moeie benen maar... maakt niet uit is zo mooi. en stil.